2017. júl. 25.

Bemutatkozás

Sziasztok. A nevem Maya. A Sweet Amoris gimibe járok, de bármilyen furcsa, nem ismerem az osztálytársaimat. Igazából, ez egyáltalán nem furcsa ha azt vesszük, hogy magántanuló voltam a teljes első év alatt. Még mielőtt arra gondolnátok, hogy "úristen, vajon milyen betegsége lehet?!" vagy esetleg "Tuti kiverte a biztosítékot az igazgatónál" megnyugtatok mindenkit, egy olyan egyszerű indok miatt voltam magántanuló, hogy elrepültem Japánba kicsit több, mint 3 hónapra. Aztán szüleimmel úgy gondoltuk, egész jól bejött ez a rendszer, ez az év maradjon így, és így egy teljes évre magántanuló maradtam. A nyaralásomról majd később mesélek. Persze, csak ha érdekel titeket :D

Igazság szerint... azért kezdtem el ezt a blogot, mert szeretnék naplót írni, viszont arra lusta lennék, hogy papíron vezessem, és így sokkal egyszerűbb. Na meg így új embereket ismerhetek meg, és talán az ügyetlenségemmel másokat is szórakoztathatok.
Meg van még egy hatalmas indok. Sajnos nagyon szerencsétlen vagyok, és emiatt nagyon sok olyan helyzetbe kerülök, hogy fogalmam nincs, hogy keveredjek ki, és így, hogy megosztom veletek a napjaimat, talán tudtok nekem tanácsokat adni. Persze, ez nem muszáj, hisz nektek lehet hogy sokkal viccesebb végignézni, ahogy szenvedek.

Igazából ennyi lenne ez a rövidke kis bevezető rólam. Holnaptól kezdem ezt a napló-szerű blogot, remélem tetszeni fog nektek :D

2 megjegyzés:

  1. Szia! :)
    Nagyon felkeltette a kíváncsiságom. Furcsa írás mód, de nagyon bejön.
    Várom az első részt. /Ami már kint is van :D/

    xoxo,
    Wia

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hali!
      Örülök, hogy tetszik :D
      Nagyon igyekszem :3

      Törlés