2017. júl. 25.

1.rész - Könyvosztás

Sziasztok!
Ahogy ígértem, itt is az első napom.

Pontosan egy hét múlva kezdődik az iskola. Másodikán, ami péntekre jön ki. Nem tudom, miért jó, hogy csak egy nap, de legalább egyből 2 nap pihi. Aztán hétfőtől kezdődik. Nagyon félek, hiszen az osztályomból már mindenki ismeri egymást, én meg csak most csatlakozok, de gondolom minden új diáknak ez a félelme. Esetleg ha köztetek van valaki, aki ezen ment keresztül, nagyon szívesen meghallgatnám a tanácsait, nagyon jól jönne minden kis segítség. De tényleg.

Na de hogy a napló részre térjek.

Reggel korán kellett kelnem, mivel 9-től tankönyv osztás. Mire odaértem a sulihoz, már tele volt
diákkal. Végig azon gondolkoztam, kik lehetnek az osztálytársaim, és mindenkinek megnéztem, milyen tankönyvek vannak a kezébe, hátha meglátom, hogy "10.-es matematika tankönyv" vagy valami hasonló. Nem láttam meg semmi ilyesmit, de én azért tovább reménykedtem. Amikor sorra kerültem, Mr. Faraize, a történelem tanárom adta oda őket. Még mielőtt meglepődnétek, onnan tudom a nevét, hogy nála kellett letennem az osztályozó vizsgát tavaly év végén. Egész aranyos, nagyon kedves volt velem, csak nem úgy néz ki, mint aki képes megállni a helyét egy osztály előtt. De nekem elsőre szimpatikus volt.
Kifelé még mindig leskelődtem, hátha meglátok egy 10.-es tankönyvcsomagot, de reménytelen volt.
Mikor kiértem a kapun, hatalmas üvöltözésre lettem figyelmes. Egy vörös hajú srác, és egy szőke veszekedtek valami sulis dolgon. Egy darabig, én esküszöm nektek azt hittem, hogy össze fognak verekedni. Szerencsére semmi nem történt, legalábbis én egy fél perc bámulás után végre elindultam hazafelé.
Otthon kibontottam a csomagot, és átnéztem a könyveket. A matekkal kezdtem, mivel mindig az a legunalmasabb. Aztán biosz, kémia, fizika, és sorra az unalmas és nehéz tárgyak. Az infó, ének és angol könyveket hagytam a végére. Ezek azok a tárgyak, amiket szeretek, és jó is vagyok bennük.
Kár, hogy a képeket már kispórolják a legtöbből, de az angol tankönyv még szerencsére tele van. Illusztrációk, díszes szövegek, és az üres részek is tökéletesek a rajzolásra. Itt megjegyezném, hogy angol korrepetálásra bármikor vevő vagyok facebook-on keresztül ;) Ha kell egy kis segítség, tudjátok hogy találtok meg :D Nagyjából egy középfokú nyelvvizsga szintjén vagyok. Igaz, ez nem csoda, mivel angol nulladikba jártam, és csak utána maradt ki egy év az iskolából, azaz, tulajdonképpen nem maradt ki, csak otthon tanultam. A nyelvvizsgát idén fogom csinálni, ha minden igaz.

No mindegy is, ez teljesen lényegtelen :D
Igazából a mai napom nagyjából ennyiből állt. Délután még bekötöttem a könyveimet, de nagyon más nem történt.

Valószínűleg a következő bejegyzésem egy hét múlva lesz, pénteken, az évnyitón és elmondok nektek minden egyes részletet az új osztályomról, az osztályfőnökről, meg úgy mindenről.

Remélem tetszett, és ne felejtsd el megosztani velem a gondolataidat :D

4 megjegyzés:

  1. Én az első napon nagyon paráztam. xD De barátnőmmel egyben volt osztálytársammal léptem be a tömegbe. :D Azóta nekünk van a legnagyobb szánk az osztályba. :D
    Annyira furcsa írásmód, de nagyon tetszik. :D Mintha egy barátnőm mesélné a dolgokat, nagyon jó. ^_^ Várom a kövit, ami remélem sokkal hosszabb lesz. :D

    xoxo,
    Wia

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hali!
      Örülök, hogy tetszik. Próbáltam picit valami újítást csinálni, és ilyet én még nem láttam sehol.
      Ne aggódj, ígérem a következő sokkal hosszabb lesz, csak ez még hozzátartozik a bevezetéshez.

      Törlés
  2. Szia!

    Aranyosan indul a történet, nagyon kíváncsi vagyok.
    Ezek a színek is vidámak, passzolnak az oldalhoz.
    Egy jó tanácsot ha elfogadsz: jobban különítsd el a történetet és a megjegyzésed a történet előtt/után, mert csak lestem, hogy ez most hogy kapcsolódik ide a történethez :D

    xoxo,
    Vanessza

    U.i.: ha szeretnéd, hogy a történeted felkerüljön a csabitasboljelesnektek@blogspot.com oldalra, szívesen venném, ha írnál egy e-mailt: csabitasboljelesnektek@gmail.com és egyeztetnénk néhány dolgot :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Rendben, az elkülönítésnél gondolkodom azon, hogy inkább dőlttel fogom innentől írni, lehet mindenki jobban járna :D
      Nagyon örülök, hogy tetszik a történet, remélem a folytatás is fog.

      Köszönöm a véleményt, örülök, hogy tetszik a design.

      Xoxo,
      Vicky

      Törlés